Vind de perfecte pasvorm voor uw budget en behoeften
Kies uit onze reeks flexibele prijsopties die voldoen aan uw specifieke behoeften.
Basic
Verhuren inclusief de eerste maand huurbeheer. De Basic-plan bevat de volgende:
€995,- of 15 dagen huur, afhankelijk van welk bedrag hoger is
Standard
Verhuur met het eerste jaar huurdersbeheer. De Standard-plan bevat de volgende:
€1.295,- of 20 dagen huur, afhankelijk van welk bedrag hoger is
Profiteer van alle diensten die een full-service agent biedt met tot 33% lagere kosten
Premium
Verhuur, inclusief het eerste jaar huurders- en noodreparatiebeheer. De Premium-plan bevat de volgende:
€1.695,- of een maand huur, afhankelijk van welk bedrag hoger is
Huur = maandelijkse huur inclusief service- en nutsvoorzieningen
Bereken direct uw kosten en besparingen
Verkoop (All-in prijzen)
Wij zijn uw vertrouwde partner tijdens het hele verkoopproces. Dit bieden wij aan u:
€2.495,- of 0,6% inclusief btw van de verkoopprijs, afhankelijk van welk bedrag hoger is
Wees een van de eerste 3 verkopers deze maand en betaal slechts €2.495,- all-in — beperkte plekken!
Bereken direct uw kosten en besparingen
Start your Dutch journey by finding your perfect home before you even arrive
Available for Highly Skilled Migrants and ICT permit holders — tailored to meet your relocation needs.
Standard
Personalized recommendations to Rental Agreement Finalization
€799,-
Premium
Consultation from personalized Search to Closing
€1.395,-
Rent = Monthly rent including service and utility costs
Deze berekening is slechts een schatting. Uw werkelijke makelaarskosten zijn afhankelijk van uw persoonlijke situatie.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik de service aanvragen?
Om de service aan te vragen, kunt u ons een bericht sturen via WhatsApp of e-mail, waarna wij het verder afhandelen
Is de vermelde prijs voor de diensten inclusief btw?
Prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld. Er wordt 21% btw toegevoegd aan het vermelde bedrag.
Welke documenten moet een eigenaar indienen bij het aanbieden van de opdracht?
1. Ingevuld opdrachtformulier
2. Kopie paspoort/ID
3. Kopie van de koopakte van het vastgoed
4. De cliënt dient €0,01 over te maken naar de bankrekening van OrangeRoof Makelaar ter verificatie van de identiteit
5. Geldig energielabelcertificaat
6. Plattegrond van de woning
7. Foto’s van de woning die geschikt zijn om mee te adverteren. Als deze niet beschikbaar zijn, kunnen we ze op basis van uw gekozen plan voor u regelen.
8. Voor de verhuur van de woning een HuurPunt rapport van Huurcommissie. Op basis van uw gekozen plan stellen wij dit graag voor u op.
Welke documenten moet ik als eigenaar indienen om het HuurPunt-rapport op te stellen?
1. Foto’s van de woning met de voorzieningen in elke kamer, keuken, badkamer en toilet.
2. Plattegrond.
Komt mijn woning in aanmerking voor de vrije huurmarkt?
Vanaf 1 juli 2024 heeft de Nederlandse overheid wijzigingen doorgevoerd in de huurregels voor woningen. Volgens deze nieuwe regels moet een woning 187 of meer punten hebben om in aanmerking te komen voor de vrije markt (bron: Rijksoverheid). U kunt de punten berekenen op de HuurCommissie website. Afhankelijk van het plan dat u kiest, kunnen wij deze berekening voor u uitvoeren.
Hoe kan ik de voortgang van mijn opdracht volgen?
We houden u in elk stadium op de hoogte via e-mail of WhatsApp. Als u aanvullende informatie nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op.
In welke talen bieden we ondersteuning?
Orange Roof Makelaar werkt samen met uiteenlopende internationale klanten en biedt daarom ondersteuning in zowel het Engels als het Nederlands.
Wat is huurdersbeheer en welke diensten zijn hierbij inbegrepen?
Huurdersbeheer is een dienst waarbij huurders contact opnemen met Orange Roof Makelaars wanneer ze vragen hebben of problemen ondervinden met betrekking tot de woning. Wij fungeren als eerste aanspreekpunt en streven ernaar om de zaken zelf op te lossen voordat we u inschakelen, zodat u zich kunt richten op activiteiten die u meer waarde opleveren.
Als onderdeel van deze dienst bieden wij:
Voortdurende communicatie
Wij onderhouden een open en consistente communicatie met huurders en pakken hun zorgen aan.
Onderhoud en reparaties
Wij reageren snel op verzoeken voor reparaties of verbeteringen.
De verhuurder is verantwoordelijk voor de onderhoudskosten, tenzij anders overeengekomen met Orange Roof Makelaars.
Alle kosten worden met u besproken voordat er werkzaamheden worden uitgevoerd.
Conflictbemiddeling
Wij behandelen huurdersgeschillen, huurovertredingen en andere kwesties om een positieve relatie tussen verhuurder en huurder te behouden.
Alle conflicten die de betrokkenheid van juridische instanties, zoals de Huurcommissie, vereisen, moeten rechtstreeks door de verhuurder worden afgehandeld. Wij bieden echter wel advies en begeleiding wanneer nodig.
Wat is noodreparatiebeheer en welke diensten vallen hieronder?
Tijdens de periode dat een huurder in de woning verblijft, kunnen zich problemen voordoen zoals een gedeeltelijke stroomuitval of waterlekkage door een kapotte kraan. Deze reparaties vereisen onmiddellijke aandacht. Bij het premiumabonnement regelt Orange Roof Makelaars een monteur om dergelijke noodgevallen te verhelpen.
Inbegrepen:
Kosten voor de monteur, afhankelijk van het door u gekozen abonnement.
Niet inbegrepen:
Kosten voor materialen die tijdens de reparatie worden gebruikt, die door de verhuurder moeten worden gedekt.
Routinematige reparaties, zoals schilderwerk, het vervangen van lampen of een grondige schoonmaak van de woning.
Omdat het lastig is om alle mogelijke scenario’s te noemen, bepaalt Orange Roof Makelaars naar eigen goeddunken welke reparaties onder de dekking voor spoedreparaties vallen.
We reageren direct wanneer een huurder een probleem meldt. Hoewel we streven naar snelle actie, duurt het doorgaans maximaal 24 uur om een gekwalificeerde monteur via externe dienstverleners in te schakelen. Omdat Orange Roof Makelaars als tussenpersoon optreedt, kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die gedurende deze periode voortvloeit uit het incident zelf. Wij streven ernaar om de oplossingen zo snel en efficiënt mogelijk op elkaar af te stemmen, zodat zowel uw eigendom als uw gemoedsrust worden beschermd.
Wat gebeurt er als er schade is aan de woning door een technisch probleem?
Orange Roof Makelaar doet er alles aan om technische ondersteuning zo snel mogelijk te regelen. Het kan echter voorkomen dat er schade aan de woning ontstaat voordat de monteur arriveert, zoals waterschade door een kapotte kraan. Voor deze schade is Orange Roof Makelaar niet aansprakelijk.
Kunnen ongebruikte gratis technicus uren worden overgedragen naar het volgende jaar?
Nee, dat is niet mogelijk
Kunnen ongebruikte gratis technicus uren worden overgedragen aan de nieuwe huurder?
Nee, dat is niet mogelijk, omdat nieuwe huurders meestal meer verzoeken hebben aan het begin van hun huurperiode.
Wat zijn de gevolgen als de huurder verhuist terwijl u beschikt over het Standard- of Premium-plan?
Tijdens de screening beoordelen we de gewenste huurperiode van de huurder. Het is echter mogelijk dat de huurder besluit te vertrekken tijdens de huurperiode of terwijl u nog in bezit bent van het Standard- of Premium plan Er worden opnieuw kosten in rekening gebracht als u een nieuwe huurder wilt zoeken.
Wat is ‘no cure, no pay’ en op welke diensten is dit van toepassing?
Als u uw woning verhuurt of verkoopt, zorgt onze ‘no cure, no pay’-service voor geruststelling: we brengen alleen overeengekomen kosten in rekening als Orange Roof Makelaar de opdracht vanwege de marktomstandigheden niet kan voltooien. Volledige servicekosten worden kwijtgescholden. Let op: dit beleid is niet van toepassing op verhuur aan expats.